Založení vyhledávací kampaně s klíčovými slovy

Krok 1: Založte kampaň

  1. V administračním rozhraní Skliku založte Vyhledávací kampaň.
  2. Zadejte vhodný název kampaně – abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
  3. Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit.

Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi max. CPC a nastaveným denním rozpočtem. Pokud se vám kampaně vyplácí, měl by být denní rozpočet nastavený alespoň o 20 % výše, než je průměrná denní investice, aby nedošlo k omezení kampaní v případě zvýšené poptávky (například v sezóně).

Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPC doporučujeme dodržet.

Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou:

Krok 2: Založte reklamní sestavu

  1. Po nastavení kampaně založte první reklamní sestavu.
  2. Zadejte název reklamní sestavy – sestavy vhodně pojmenujte, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je filtrovat podle názvu.
  3. Zadejte max. CPC reklamní sestavy – V nastavení sestavy zadáváte kromě jejího názvu také maximální cenu za proklik (max. CPC).

Jakou výši max. CPC zadat?

Ceny za proklik reklamních sestav nastavujete podle klíčových slov, které v nich budou obsažené.

Přehled o tom, kde zhruba se pohybují ceny za proklik konkrétních klíčových slov, získáte v Nástroji pro návrh klíčových slov. Tento nástroj najdete v rozhraní Skliku v záložce Nástroje. Najdete tu nejen informaci o přibližných cenách za proklik, ale také například o míře konkurence klíčového slova a jeho hledanosti. V nástroji Návrh klíčových slov můžete zároveň vybraná klíčová slova ihned vložit do vámi vybrané sestavy.

TIP: Pro konkurenceschopnost vynásobte CPC z návrhu klíčových slov x 2.

Krok 3: Zadejte do reklamní sestavy klíčová slova

Sklik reklama ve Vyhledávací síti se zobrazuje na základě klíčových slov, která si volí sám inzerent. Přečtěte si více o tom, co jsou klíčová slova a jak fungují.

Krok 4: Zadejte do reklamní sestavy textové inzeráty

Jedním z hlavních předpokladů úspěšné vyhledávací kampaně je správně napsaný textový inzerát.

Vaším cílem je napsat poutavé inzeráty, které potenciální zákazníky zaujmou a dovedou k nákupu. Prostřednictvím dobrých inzerátů můžete dosáhnout vyšší míry prokliku.

Veškeré zmíňky v inzerátu o cenových akcích, slevách, garancích, případně o tom, že je něco zdarma, musí být pravdivé a uvedené přímo na cílové stránce.

Podívejte se na video s ukázkami z uživatelského rozhraní Skliku včetně praktických tipů:


Obsah tématu Vyhledávací síť