Prémiové brandové formáty

Mezi prémiové a vysoce vizibilní formáty patří Branding Interscroller. Klienti, kteří to myslí s vizibilitou na internetu vážně, by měl určitě využít oba.

Branding

Branding se zobrazuje v Obsahové sítiSkliku.

Jedná se o grafickou reklamu – velký statický banner, který obklopuje obsah webových stránek, na kterých se zobrazuje.

Branding je unikátní v tom, že se při scrollování webu pohybuje po stranách s jeho obsahem, a proto je potenciálnímu zákazníkovi stále na očích.

Je to velký statický banner obklopující obsah na zavedených obsahových webech.

Pro své velké rozměry 2000 x 1400 px se jedná o vysoce vizibilní formát.

Primárním cílem tohoto formátu reklamy není okamžitý prodej, přesto je Branding silný nástroj pro úvodní fáze nákupního procesu zákazníka.

U Brandingu, který má sloužit především k šíření povědomí o značceproduktu či službě, neočekávejte vysokou míru prokliku. Jaká bude výsledná míra prokliku ale samozřejmě záleží na zvolené kreativě a na charakteru reklamního sdělení.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Thinkframeworku „STDC“. Využít ho můžete také u retargetingové strategie ve fázi Do a Care.

Branding využijete pro:

  • Zvýšení povědomí o značce.
  • Podporu prodeje produktů/služeb.
  • Vyvolání poptávky po nově zavedených produktech/službách.
  • Realizaci kampaní se sdělením, které nemá nikdo přehlédnout.
  • Oslovení stávajících zákazníků s novou nabídkou.

Pro formát Branding doporučujeme nákup výhradně s nastavením kampaně s platbou za tisíc zobrazení – CPT.
Při použití CPC modelu se Branding pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně. 

Podívejte se na video, ve kterém přehledně shrnujeme základní informace k tomuto prémiovému formátu:

Interscroller

Jedná se o největší mobilní formát v Obsahové síti, který navíc reaguje na scrollování stránky v mobilu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá.

Díky svému zpracování upoutá Interscroller mnohem více pozornosti než klasický banner. A jeho výroba je přitom jednoduchá.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC. Samozřejmě ho využijete i pro fáze Do a Care, například pomocí retargetingu.

Podrobné technické parametry najdete v Nápovědě.

Jak z Interscrolleru získáte maximum?

  • Doporučujeme využít cílení na zájmy uživatelů, díky kterému oslovíte relevantní publikum svých potenciálních zákazníků. Interscroller je možné, stejně jako ostatní typy reklam, kombinovat se všemi dostupnými typy cílení
  • V případě, že je kampaň limitovaná v zobrazeních denním rozpočtem, doporučujeme zpřesnit cílení – např. pomocí zájmů, pohlaví nebo věkové skupiny, které má vaše cílová skupina. Taková cílená reklama vám přinese lepší výsledky než plošná kampaň, která je jen omezená denním rozpočtem.
  • V případě kombinace více typů užších cílení (např. sekce novinky.cz/automoto a uživatelé se zájmem o fotbal) může dojít ke znatelnému omezení potenciálních zobrazení
  • Pro Interscroller je možné využít také retargeting stávajících návštěvníků vašeho webu. Pokud například uvádíte nový produkt na trh, můžete pomocí Interscrolleru cíleného na uživatele, kteří váš web navštívili během posledních šesti měsíců, dát vědět formátem, který rozhodně nepřehlédnou. 
  • V případě retargetingového cílení na vysoce relevantní seznam s menším množstvím uživatelů se nebojte CPT navýšit až o 50 %, abyste měli jistotu, že oslovíte maximum uživatelů z tohoto publika

Doporučujeme výhradně platbu za tisíc zobrazení (CPT). Důvodem je, že formát se při CPC modelu nebude pravděpodobně zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení. Doporučené CPT je od 70 Kč výše.


Obsah tématu Obsahová síť