Založení kampaně pro Interscroller
Nastudujte si technické parametry a pravidla pro Interscroller v Sklik Nápovědě.
Nezapomeňte jednotlivé typy cílení oddělovat do samostatných reklamních sestav, pokud nechcete úmyslně cílit na jejich průnik (dejte pozor, abyste cílovou skupinu nezúžili příliš).
Výjimku tvoří kombinace cílení Retargeting a Zájmy o koupi, která naopak cílení rozšiřuje.
Krok 1: Založte kampaň
- V administračním rozhraní Skliku založte typ kampaně Obsahová kampaň.
- Zadejte vhodný název kampaně, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled v účtu a mohli kampaně snadno filtrovat podle názvu.
- Zvolte variantu platebního modelu kampaně CPT. – Při použití CPC modelu se Interscroller pravděpodobně nebude zobrazovat nebo se bude zobrazovat nestabilně.
- Nastavte maximálně povolený denní rozpočet. Tuto hodnotu lze později v Nastavení kampaně kdykoliv upravit. – Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : maximální CPT/CPC doporučujeme dodržet.
Po založení kampaně doporučujeme vrátit se do jejího Nastavení a zadat další užitečné parametry kampaně, jako jsou:
- Začátek a konec kampaně
- Frekvence zobrazení reklamy
- Volba regionu
- Cílení na zařízení
- a další
Krok 2: Založte reklamní sestavu
- Po nastavení kampaně založte reklamní sestavu/y.
- Reklamní sestavy vhodně pojmenujte, abyste i při jejich větším počtu neztráceli přehled a mohli je snadno filtrovat podle názvu.
- Zadejte CPT sestavy. S vyšším CPT roste zásah uživatelů – s vyšší CPT spíše oslovíte v požadované frekvenci zobrazení zadanou cílovou skupinu a dosáhnete cíle posílení značky, produktu či služby.
Potřebná výše CPT pro Interscroller se pohybuje od 70 Kč. V sezóně a na předních webech obsahové sítě společnosti Seznam.cz se bude CPT pohybovat blíže horní hranici. Jedná se pouze o doporučené hodnoty. Konečnou cenu určuje aukce a může kolísat i mimo uvedená rozmezí. Při nízkém CPT se může stát, že se kampaň přestane zobrazovat.
Dbejte na to, aby byl dostatečný poměr mezi CPT a nastaveným denním rozpočtem. Podívejte se, jaký poměr denní rozpočet : CPT doporučujeme dodržet.
Krok 3: Zadejte do reklamní sestavy typ cílení
Pokud jste vytvořili kampaň s reklamními sestavami, přichází na řadu zadání typu cílení.
Po prokliku do reklamní sestavy zvolte záložku příslušného typu cílení a toto cílení reklamní sestavě přiřaďte.
Postup pro jednotlivé typy cílení najdete zde:
- Umístění
- Témata
- Zájmy
- Zájmy o koupi
- Klíčová slova
- Retargeting
- Vlastní seznamy zákazníků
- Podobná publika (Lookalike)
Přečtěte si, jak vaši inzerci v Obsahové síti zacílit podle Pohlaví a jak můžete případně cílení navzájem kombinovat.
Pokud se rozhodnete pro kombinování více typů cílení v jedné reklamní sestavě, dbejte na to, aby vaše cílové publikum nebylo příliš úzké a reklama se z tohoto důvodu nepřestala zobrazovat.
Možnosti zadání CPT pro typ cílení
Cenu za tisíc zobrazení můžete nastavit nejen pro reklamní sestavy, ale také pro zvolené typy cílení.
Při zadání CPT na úrovni typu cílení má tato hodnota vyšší váhu než zadaná cena u dané reklamní sestavy.
Krok 4: Zadejte do reklamní sestavy reklamy
Reklamy do reklamní sestavy nahrajte podle návodu v Sklik Nápovědě.
Nastudujte si technické požadavky na formát Interscroller v Sklik Nápovědě.