Videoreklama se zobrazuje málo nebo vůbec

Pokud se vaše videoreklama zobrazuje málo nebo dokonce vůbec, zkontrolujte zda:

  • Je vaše inzerce povolená a zda váš reklamní formát plní pravidla inzerce.
  • Video splňuje všechny požadované technické parametry.
  • Je nastavená dostatečná maximální Frekvence zobrazení reklamy jednomu uživateli za den či týden.
  • Je nastavená dostatečná cena za tisíc zobrazení reklamy – případně otestujte její navýšení.
    Berte na vědomí, že CPT lze nastavit pro reklamní sestavy i pro zvolený typ cílení.
    Pokud je částka zadaná u typu cílení i reklamní sestavy, systém se řídí hodnotou zadanou u typu cílení.
  • Není cílová skupina příliš úzká.
  • Vyloučené cílení nebo použitá kombinace cílení nebrání výdeji reklamy.
  • Je nastavený dostatečný denní rozpočet kampaně.

Obsah tématu Obsahová síť