Krok 6: Zadejte do reklamní sestavy reklamy

Aby se Retargeting mohl začít zobrazovat, zbývá vám poslední krok, kterým je vložení inzerátů do sestav.

Pro oslovení uživatelů můžete využívat mnoho formátů reklamy – mimo Dynamický retargeting. Jejich přehled najdete v naší Nápovědě.

Doporučené postupy pro zadávání inzerátů do RTG kampaně

1. Jednotlivé formáty reklamy rozdělte do samostatných reklamních sestav nebo kampaní.

Každý formát reklamy vyžaduje jinou max. CPC/CPT a často také frekvenci zobrazení reklamy.

Snáze se vám budou kontrolovat výsledky a následné optimalizační kroky budou přesnější.

2. Tvořte inzeráty na míru zvolenému RTG seznamu.

Inzerát se musí vztahovat k tomu, na co cílíte. Jen přesně zacílená a dostatečně relevantní reklama zaujme uživatele a dosáhne dobrého CTR.

3. Pracujte s více inzeráty v rámci jedné reklamní sestavy – inzeráty testujte.

Inzerátů nasazujte více, testujte je a pravidelně je měňte, aby neztratily svou atraktivitu. Poutavější texty nebo lépe zvolený obrázek mohou běžně výkon reklamy až zdvojnásobit. Pokud máte dostatečně široké cílení, nebojte se nasadit i 5 a více různých inzerátů do jedné reklamní sestavy.

4. V Nastavení kampaně doporučujeme nastavit střídání inzerátů.

Optimalizovaně dle CTR nebo, pokud měříte konverze, podle CPA (ceny za jednu konverzi) či PNO (podílu inzertních nákladů na obratu).

  • Systém bude inzeráty sám testovat a ve výdeji upřednostní ty, které dosahují vyššího CTR, nižší CPA nebo PNO.
  • Nejméně efektivní inzerát/inzeráty (nízká míra prokliku nebo nízký konverzní poměr) po dostatečně dlouhém testovacím období zastavte a nahraďte novými.
  • Rozhodujte se vždy až na základě dostatečného množství relevantních dat.

5. Bannery nasazujte ve všech podporovaných formátech.

Přehled formátů najdete v Nápovědě. Díky tomu se budou zobrazovat na maximu reklamních ploch.

6. Branding zakládejte do samostatné kampaně s platebním modelem CPT.

Při použití CPC modelu se Branding Interscroller pravděpodobně nebudou zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení, případně bude zobrazování těchto formátů nestabilní.


Obsah tématu Retargetingové kampaně