Založení DRTG kampaně – návštěvníci kategorií s úpravou RTG kódu

Díky Dynamickému retargetingu kategorií zacílíte na návštěvníky kategorií e-shopu – ne všichni návštěvníci vašich stránek navštíví karty s detailem produktů, ale zůstanou na úrovni kategorie s výpisem produktů.

V DRTG kategorií pak těmto návštěvníkům zobrazujete nejnavštěvovanější produkty z jimi poslední navštívené kategorie.

DRTG kategorií je možné nastavit dvěma způsoby:

  • Dynamický retargeting – návštěvníci kategorií – s úpravou RTG kódu.
  • Dynamický banner jako Dynamický retargeting na kategorie verze 2.0bez úpravy RTG kód
  • Dynamický retargeting – návštěvníci kategorií – s úpravou RTG kódu.

    Tento způsob je obdobný jako Dynamický retargeting produktů. Po provedení příslušných kroků na vaší straně systém sám vytvoří a začne načítat DRTG seznam s názvem DRTG – návštěvníci kategorií.

    Také inzeráty bude systém tvořit sám, automatizovaně, pro všechny kategorie webu s upraveným RTG kódem. S tím, že je možné si přizpůsobit vzhled reklamní šablony.

    Od Dynamického retargetingu produktů se Dynamický retargeting kategorií liší v tom, že na webové stránky s kategoriemi je třeba nasadit upravený retargetingový kód.

    Je vhodný pro e-shopy s vyšším počtem kategorií webu, které mají možnost na stránkách s kategoriemi upravit retargetingový kód.


    Obsah tématu Retargetingové kampaně