Krok 1: Zkontrolujte DRTG seznam
Pokud využíváte Zboží.cz najdete v záložce Retargeting v rozhraní Skliku automaticky vytvořený seznam uživatelů pro toto cílení s označením DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu. Jeho výchozí doba platnosti (Délka členství) je 3 dny. Tuto platnost můžete prodloužit až na 5 dní.
Prodloužení délky platnosti seznamu vám může pomoci navýšit počet uživatelů v něm. Myslete ale také na to, že podobně jako u jiného typu retargetingu zpravidla s delší platností seznamu klesá konverzní poměr. Doporučujeme tedy optimální délku platnosti seznamu otestovat.
DRTG návštěvníků Seznamu funguje jen pro Provozovny ve stavu OK. Pokud je vaše Provozovna typu „Sklik“ (typicky ne-eshopy), DRTG návštěvníků Seznamu pro tuto Provozovnu fungovat nebude.