Doporučení ke kampani DRTG návštěvníků Seznamu

  • Vylučte RTG seznam návštěvníků webu. Nebude tak docházet k překryvu s publikem např. stávajícího RTG a DRTG.
  • Pracujte s délkou členství DRTG seznamu. Podle toho, jak přesné chcete akviziční cílení mít. Doporučujeme spíše kratší období na 2 nebo 3 dny, avšak záleží na charakteru nabízeného zboží a vlastní zkušenosti.
  • Adekvátně nastavte výši max. CPC. Doporučujeme pro začátek nastavit CPC o něco nižší než u stávajícího DRTG. Myslete však na to, že s vyšší max. CPC roste zásah uživatelů.
  • Dbejte na to, aby byl nastaven dostatečný poměr mezi max. CPC a denním rozpočtem kampaně.
  • Pracujte s Frekvencí zobrazení. Optimálně 4 až 5 zobrazení za den.
  • Nastavte alespoň 2 Šablony a testuje jejich výkon.
  • DRTG návštěvníků Seznamu vyhodnocujte za pomoci vhodných metrik. Berte v potaz, že se jedná spíše o akviziční formát a je vhodné jej vyhodnocovat i se zohledněním asistovaných konverzí (např. v Google Analytics). Běžné konverze v Skliku jsou započtené pouze poslednímu zdroji a u DRTG návštěvníků Seznamu tedy bude chybět větší část než u běžného DRTG.

Obsah tématu Retargetingové kampaně